Evento 3: "Evento Finale" a Guardistallo (Italia)/ Event 3: "Final Event" in Guardistallo (Italy)

_________

Il progetto "rEU-discovery" finirà con il grande "Evento Finale" a Guardistallo nei giorni 23-24-25 settembre 2022.

Il Comune di Guardistallo ospiterà 150 persone provenienti dai tre partner in un evento che coinvolgerà giovani, istituzioni ed esperti Comunitari.

Verranno svolte attività:

- attività culturali, sportive, musicali per i giovani;

- dibattito istituzionale sulle prospettive dei giovani all'interno dell'Unione Europea;

- dialogo tra i quattro partner e le Istituzioni Europee.

ENG

The "rEU-discovery" project will end with the great "Final Event" in Guardistallo on 23-24-25 September 2022.

The Municipality of Guardistallo will host 150 people from the three partners in an event that will involve young people, institutions and community experts.

Activities will be carried out:

- cultural, sporting and musical activities for young people;

- institutional discussion on the perspectives of young people within the European Union;

- dialogue between the four partners and the European institutions.